Nacházíte se v sekci: Úvod » Katedra » Členové katedry » Doc. RNDr. Petr Emanovský Ph.D. » Publikační činnost

Publikační činnost

  • Emanovský, P. Některé vlastnosti semiuspořádaných grup. In Acta Universitatis Palackianae Olomucensis  Facultas Paedagogica Mathematical II, Praha : SPN, 1989, s. 67-73. ISBN 14 - 061 - 91
  • Kopecký, M., Emanovský, P. Sbírka řešených příkladů z algebry. Skriptum PdF UP, Olomouc, 1990.
  • Emanovský, P. Convex isomorphic ordered sets. Mathematica Bohemica, 1993, roč. 118, č. 1, s. 29 - 35. ISSN 0862 - 7959
  • Emanovský, P. Convex isomorphism of q-lattices. Mathematica Bohemica, 1993, roč. 118, č. 1, s. 37 - 42. ISSN 0862 - 7959
  • Emanovský, P. Cvičení z algebry (polynomy, alg. rovnice). Miniskriptum PdF UP, Olomouc, 1993. ISBN 80 - 7067 - 281 - 1
  • Emanovský, P. Cvičení z algebry (alg. struktury). Miniskriptum PdF UP, Olomouc, 1993. ISBN 80 - 7067 - 296 - X
  • Emanovský, P., Novák, B. Matematické praktikum. Miniskriptum PdF UP, Olomouc, 1994. ISBN 80 - 7067 - 858 - 5
  • Emanovský, P. Kategorie Kadet. In Sborník Matematický klokan ´95, MPS JČMF, Olomouc, 1995.
  • Chajda, I., Emanovský, P.  å - isomorphic algebraic structures. Mathematica Bohemica, 1995, roč. 120, č. 1, s. 71 - 81. ISSN 0862 - 7959
  • Chajda, I., Emanovský, P. Modularity and distributivity of the lattice of å- closed subsets of an algebraic structures. Mathematica Bohemica, 1995, roč. 120, č. 2, s. 209 - 217. ISSN 0862 - 7959
  • EMANOVSKÝ, P. å-uzavřené podmnožiny algebraických struktur. Disertační práce, Přírodovědecká fakulta UP, Olomouc, 1995.
  • Chajda, I., Emanovský, P.  å - hamiltonian and  å - regular algebraic structures. Mathematica Bohemica, 1996, roč. 121, č. 2,  s. 177 - 182. ISSN 0862 - 7959
  • Emanovský, P.  Kategorie Kadet. In Sborník Matematický klokan ´96, MPS JČMF,   Olomouc, 1996.
  • Emanovský, P., Horenský, R.  Kategorie Kadet. In Sborník Matematický klokan ´97,  MPS JČMF,  Olomouc, 1997.
  • Emanovský, P. Některé náměty pro výuku aritmetiky na alternativních  školách. In Sborník ze 7. konference o současných celosvětových otázkách alternativního školství, PdF UP, Olomouc,  1997, s. 61-63. ISBN 80-7067-832-1
  • Emanovský, P . Potřetí z klokanovy kapsy. Učitelské noviny, 1997, roč. 100, č.33,     s.14.
  • Emanovský, P.,  Hodaňová, J.  Kategorie Kadet. In Sborník Matematický klokan 98, MPS JČMF, Olomouc, 1998. ISBN 80 - 7015 - 660 - 0
  • Emanovský, P. O„věčných kalendářích“a jedné úloze ze soutěže Matematický klokan.   Učitel matematiky , 1998, roč. 6, č. 2, s. 112. ISSN 1210 - 9037
  • Emanovský, P. Řešení neurčitých rovnic s využitím řetězových zlomků. In Sborník z XVI. Vědeckého kolokvia o řízení osvojovacího procesu, Vyškov, 1998, s. 95 - 100. ISBN 80-7231-025-9
  • Emanovský, P. Příprava učitelů pro 21. století a „informační revoluce“. In Sborník z konference „Připravujeme učitele pro 21. století a vstup do Evropy ?“, PdF UP, Olomouc, 1998, s.49 - 50. ISBN 80 - 7067 - 871 - 2
  • EMANOVSKÝ, P. O jednom zahraničním zdroji zajímavých matematických úloh. In Sborník z 6. setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol, Mariánské Lázně, 1998, s.59 - 62.
  • Emanovský, P.,  Hodaňová, J.  Kategorie Kadet. In Sborník Matematický klokan 99, MPS JČMF, Olomouc, 1999. ISBN 80-7015-708-9
  • EMANOVSKÝ, P. K ekologické výchově v rámci vyučování matematice na ZŠ. In  Sborník z konference „Matematika v přípravě učitelů 1.stupně ZŠ“, Olomouc, 1999, s.24-25. ISBN 80-7067-997-2
  • EMANOVSKÝ, P. Metodický pokyn pro předmět matematika. Nizozemsko-český projekt ekologické výchovy na ZŠ TULIPÁN, Praha, 1999.
  • EMANOVSKÝ, P. Algebraické struktury a matematický nadhled. In Sborník z XVII. Mezinárodního vědeckého kolokvia o řízení osvojovacího procesu,Vyškov, 1999, s.37-44. ISBN 80 - 7231 - 035 - 6
  • EMANOVSKÝ, P. Prvky ekologické výchovy v matematických úlohách na ZŠ. In Sborník z konference „Jak učit matematice žáky ve věku 10 - 15 let“, Frýdek - Místek, 1999.
  • Emanovský, P., Růžičková, B. Návrhy úloh pro rozšiřující učivo matematiky na 2. st. ZŠ - kombinatorika. In Acta Universitatis Palackianae Olomucensis  Facultas Paedagogica Mathematica IV, Olomouc :VUP, 2000, s.17-20. ISBN 80-244-0209-2
  • Růžičková, B., Emanovský, P.  Návrhy úloh pro rozšiřující učivo matematiky na  2.st. ZŠ - prostorová představivost. In Acta Universitatis Palackianae lomucensis  Facultas Paedagogica Mathematica IV, Olomouc : VUP, 2000, s. 50-60. ISBN 80-244-0209-2
  • EMANOVSKÝ, P. Úlohy o energii a odpadech v učivu matematiky na ZŠ jako prvky ekologické výchovy. In Sborník z XII. mezinárodní konference DIDMATTECH 99, Nitra, 2000, s.255-256. ISBN 80-8050-283-8
  • MOLNÁR, J., EMANOVSKÝ, P., LEPÍK, L., LIŠKOVÁ, H. a SLOUKA, J.  Matematika pro 8. ročník. Olomouc: Prodos, 2000. ISBN 80-7230-061-X
  • MOLNÁR, J., EMANOVSKÝ, P., LEPÍK, L., LIŠKOVÁ, H. a SLOUKA, J.  Pracovní sešit z matematiky pro 8. ročník 1.díl. Olomouc: Prodos, 2000. ISBN 80-7230-063-6
  • MOLNÁR, J., EMANOVSKÝ, P., LEPÍK, L., LIŠKOVÁ, H. a SLOUKA, J.  Pracovní sešit z matematiky pro 8. ročník 2.díl. Olomouc: Prodos, 2000. ISBN 80-7230-063-6
  • MOLNÁR, J., EMANOVSKÝ, P., LEPÍK, L., LIŠKOVÁ, H. a SLOUKA, J.  Pracovní sešit z matematiky pro 8. ročník s komentářem pro učitele 1.díl. Olomouc: Prodos, 2000. ISBN 80-7230-064-4
  • MOLNÁR, J., EMANOVSKÝ, P., LEPÍK, L., LIŠKOVÁ, H. a SLOUKA, J.  Pracovní sešit z matematiky pro 8. ročník s komentářem pro učitele 2.díl. Olomouc: Prodos, 2000. ISBN 80-7230-064-4
  • EMANOVSKÝ, P. Algebraické struktury v matematické přípravě učitelů na Pedagogické fakultě v  Olomouci. In Acta Universitatis Palackianae Olomucensis  Facultas Paedagogica Mathematical IV, Olomouc : VUP, 2000, s. 12-16. ISBN 80-244-0209-2
  • EMANOVSKÝ, P. Předmluva. In Sborník z mezinárodní vědecko-odborné konference „Modernizace výuky v technicky orientovaných oborech a předmětech“, PdF UP, Olomouc, 1999, s. 5.  ISBN 80-244-0051-0
  • EMANOVSKÝ, P. O některých efektivních metodách prověřování asociativnosti binárních operací. In Acta Universitatis Palackianae Olomucensis  Facultas Paedagogica Mathematical IV, Olomouc: VUP, 2000, s. 7-11. ISBN 80-244-0209-2
  • Emanovský, P.  Doprovodné struktury algebraických struktur určené množinami  formulí.  In Sborník prací PdF MU Matematika a didaktika matematiky, Brno, 2000, s. 29-33. ISBN 80-210-2423-2
  • Emanovský, P. Algebraické struktury ve vysokoškolské přípravě učitelů matematiky. Olomouc : VUP, 2000. ISBN 80-244-0066-9
  • EMANOVSKÝ, P. Základy algebraické teorie kódování jako námět pro výběrový seminář z algebry. In Sborník z XVIII. mezinárodního kolokvia o řízení svojovacího procesu , Vyškov, 2000, s. 62 – 66. ISBN 80 – 7231 – 059 - 3
  • EMANOVSKÝ, P. Některé aplikace teorie grup jako námět pro algebraický seminář. In Zborník z konferencie „Autentické vyučovanie a využitie edzipredmetových vzťahov vo vyučovaní matematiky“, Banská Bystrica, 2000, s. 133 – 140. ISBN 80-8055-444-7
  • EMANOVSKÝ, P. Kvazigrupy a jejich užití jako námět pro algebraický seminář. In Sborník z Mezinárodní konference kateder matematiky fakult připravujících učitele matematiky, Liberec, 2000, s. 49-55. ISBN 80-7083-445-5
  • EMANOVSKÝ, P., Růžičková, B. a SLEZÁKOVÁ, J. Matematický klokan – sbírka řešených úloh s ekologickou tématikou. Olomouc : VUP, 2000.
  • EMANOVSKÝ, P., HODAŃOVÁ, J., HORENSKÝ, R. a MOLNÁR, J. Počítejte s Klokanem (kategorie Kadet) – sbírka úloh.s řešením pro 8. a 9. ročník ZŠ z mezinárodní soutěže Matematický klokan 1995 – 1999. Olomouc : Prodos, 2001. ISBN 80-7230-077-6
  • EMANOVSKÝ, P., Růžičková, B. Matematický klokan ve službách ekologické výchovy. Učitel matematiky, 2001, roč. 9, č. 3 (39), s. 176 - 179. ISSN 1210 - 9037
  • EMANOVSKÝ, P. Možnosti rozvíjení interdisciplinárních vztahů ve vysokoškolské přípravě učitelů matematiky. In Sborník z Mezinárodní konference na téma „Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů“, Hradec Králové, 2001, s. 67 – 70. ISBN 80-7041-424-3
  • Emanovský, P.,  Hodaňová, J.  Kategorie Kadet. In Sborník Matematický klokan 2000, MPS JČMF, Olomouc, 2000. ISBN 80-7015-768-2
  • EMANOVSKÝ, P. Možnosti experimentálně induktivního přístupu ve vysokoškolské výuce matematiky. In Sborník z XIX. mezinárodního kolokvia o řízení osvojovacího procesu , Vyškov, 2001, s. 87 – 89. ISBN 80 – 7231 – 071 – 2
  • EMANOVSKÝ, P. Možnosti zkvalitnění vysokoškolské přípravy učitelů matematiky. In Sborník z 1. medzinárodnej vedeckej konferencie „Aplikovaná matematika a informatika na vysokých školách“, Gabčíkovo, 2001, s. 311 – 315. ISBN 80 – 227 – 1568 - 9
  • Emanovský, P.,  Hodaňová, J.  Kategorie Kadet. In Sborník Matematický klokan 2001, MPS JČMF, Olomouc, 2001. ISBN 80 – 7015 – 816 - 6
  • EMANOVSKÝ, P. Algebra 2 (pro distanční studium). Skriptum PdF UP, Olomouc, 2001. ISBN 80 – 244 – 0289 – 0
  • EMANOVSKÝ, P. Možnosti zkvalitnění vysokoškolské přípravy učitelů matematiky. In Sborník ze Semináře  zástupců kateder matematiky a didaktiky matematiky vysokých škol ČR připravujících učitele matematiky. Chocerady, 2001, s. 7 – 12. ISBN 80-7290-110-9
  • EMANOVSKÝ, P. K vysokoškolské přípravě učitelů matematiky. In Acta Facultatis Paedagogicae Universitatis Tyrnaviensis. Trnava, 2001, s. 27 - 31. ISBN 80 – 89074 – 11 – 1
  • EMANOVSKÝ, P. Možnosti využití formální analýzy konceptů k posílení  interdisciplinárních vztahů v dvouoborovém učitelském studiu. In Sborník z XX. mezinárodního kolokvia o řízení osvojovacího procesu , Vyškov, 2002, s. 95 – 98. ISBN 80 – 7231 – 090 – 9
  • EMANOVSKÝ, P. Využití formální analýzy konceptů ve vysokoškolské přípravě učitelů technické výchovy. In Sborník z mezinárodní vědecko-odborné konference „Modernizace výuky v technicky orientovaných oborech a předmětech“, Olomouc, 2002, s. 278 – 281. ISBN 80 – 7198 – 531 - 7
  • EMANOVSKÝ, P. Využití formální analýzy konceptů ve vysokoškolské přípravě učitelů technické výchovy II. In Sborník z mezinárodní vědecko-odborné konference XV. Didmattech 2002, Nitra, 2003, s. 458-461. ISBN 80-8050-659-0
  • EMANOVSKÝ, P. Využití formální analýzy konceptů ve vysokoškolské přípravě učitelů matematiky. In Sborník z 2. mezinárodní vědecké konference „Aplikovaná matematika a informatika na univerzitách 2002, Trnava, 2002.
  • EMANOVSKÝ, P. Formální analýza konceptů ve vysokoškolské přípravě učitelů matematiky. In Sborník z 8. setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol, Prachatice, 2002, s. 107 – 112. ISBN 80-7015-876-X
  • EMANOVSKÝ, P. Algebra 3 (pro distanční studium). Skriptum PdF UP, Olomouc, 2002. ISBN 80 – 244 – 0490 – 7
  • Emanovský, P.  å - genomorphism of algebraic structures. Demonstratio Mathematica vol. XXXVI (2003), No 4,  785 - 792. ISSN 0420-1213
  • Emanovský, P., HALAŠ, R.  Quasi-distributive implication groupoids. East-West J. of Mathematics. Vol. 5, No 2 (2003), 151-158. ISSN 1513 - 4898
  • CHAJDA, I., EMANOVSKÝ, P. Representable difference algebra. Kyungpook Mathem., 44 (2004), 335-342. ISSN 1225 - 6951
  • Emanovský, P. Učitel matematiky a historie matematiky. In Sborník ze semináře  Dva dny s didaktikou matematiky 2003. Praha, 2003. s. 27-28. ISBN 80-7290-143-5
  • CHAJDA, I., EMANOVSKÝ, P. Bounded lattices with antitone involutions and properties of  MV-algebras. Discussiones Mathemeticae. 24 (2004), 31-42. ISSN 1509-9415
  • EMANOVSKÝ, P. Možnosti experimentálně induktivního přístupu k vysokoškolské výuce matematiky s využitím programu MAPLE. In Sborník z XXI. mezinárodního kolokvia o řízení osvojovacího procesu , Vyškov, 2003, s. 22. ISBN 80 – 7231 – 105 – 0
  • EMANOVSKÝ, P. Odvozování matematických vět s využitím programu MAPLE. In Sborník z mezinárodní konference „Prezentace matematiky“, Liberec, 2003, s.31 – 33. ISBN 80 – 7083 –739 – X
  • Emanovský, P. Učitel matematiky a historie matematiky. In Sborník z kolokvia „Trendy ve vyučování matematice“, Olomouc, 2003. ISBN 80-7220-162-X
  • Emanovský, P.,  Hodaňová, J.  Kategorie Kadet. In Sborník Matematický klokan 2002, MPS JČMF, Olomouc, 2003. ISBN 80 – 244– 0548 - 2
  • EMANOVSKÝ, P.  Algebra 4. Skriptum PdF UP, Olomouc,    2004. ISBN 80-244-0799-X
  • Emanovský, P.,  Hodaňová, J.  Kategorie Kadet. In Sborník Matematický klokan   2003, MPS JČMF, Olomouc, 2004. ISBN 80 – 244 – 0808 – 2 
  • EMANOVSKÝ, P., KANIA, T. Algebraické struktury a hyperstruktury v genetice. In Sborník z XXII. mezinárodního kolokvia o řízení osvojovacího procesu , Vyškov, 2004. ISBN 80-7231-105-0
  • EMANOVSKÝ, P., KANIA, T. Algebraické struktury v genetice jako prostředek k rozvíjení interdisciplinárních vztahů v dvoupředmětovém učitelském studiu. e-pedagogium II, 2004. ISSN 1213-7499
  • EMANOVSKÝ, P., KANIA, T. Užití algebraických struktur při řešení problémů genetiky. In Sborník z mezinárodní konference „Prezentace matematiky“, Liberec, 2004, 65-69. ISBN 80-7083-924-4
  • EMANOVSKÝ, P. Zkušenosti s programem MAPLE ve vysokoškolské přípravě učitelů   matematiky. In Sborník z 9. mezinárodní konference „Pedagogický software 2004“. České Budějovice, 2004. ISBN 80-85645-49-1
  • EMANOVSKÝ, P. Algebraická charakterizace logické spojky implikace. In Sborník z mezinárodní konference „Prezentace matematiky“, Liberec, 2005, 41-44. ISBN 80-7372-055-8
  • CHAJDA, I., EMANOVSKÝ, P., HALAŠ, R. Weak fuzzy implication algebra and induced structures.  Demonstratio Mathematica vol. XXXIX  (2006), No 1, 1-14. ISSN 0420-1213
  • CHAJDA, I., EMANOVSKÝ, P. Sectional switching mappings in semilattices. Miskolc Mathematical Notes,Vol. 7. (2006), No. 2, 113 – 120. HU  ISSN 1787-2405.
  • CHAJDA, I., EMANOVSKÝ, P. Algebras derived from sectionally involutioned lattices. Italian Journal of Pure and Applied Mathematics (25), No. 21, 2007, 95-104. ISSN 1126 – 8042
  • CHAJDA, I., EMANOVSKÝ, P. KOLAŘÍK,M. MV-like algebra associated to l-ortholattices, Demonstratio Mathematica, Vol. XL, No 2, 2007, 261-270.
  • EMANOVSKÝ, P., KÜHR, J. Cvičení z algebry pro 1. ročník I. Přírodovědecká fakulta UP Olomouc, 2007. ISBN 978-80-244-1833-9
  • EMANOVSKÝ, P. Some Applications of Abstract Algebra with MAPLE. In Proceedings of  International Konference „Presentation of Mathematics ´07“, Liberec, 2007, 37-44. ISBN 978-80-7372-252-4
  • EMANOVSKÝ, P. Význam výpočetní techniky při humanizaci výuky matematiky. In Sborník z  11. mezinárodní konference „Pedagogický software 2008“. České Budějovice, 2008,  97 – 98. ISBN 80 – 85645 – 59 - 9
  • EMANOVSKÝ, P. Some Elements of Field Theory with MAPLE. In Proceedings of  International Conference „Presentation of Mathematics ´08“, Liberec, 2008, 139-145. ISBN 978-80-7372-434-4
  • EMANOVSKÝ, P., RACHŮNEK J. A non commutative generalization of *-autonomous lattices, Czechoslovak Math. Journal, 58 (133), 2008, 725-740. ISSN 001-4642
  • BŘEHOVSKÝ, J., EMANOVSKÝ, P. Inductive and deductive methods in teaching of mathematics at secondary school. In Sborník z XXVII. mezinárodního kolokvia o řízení vzdělávacího procesu,  Brno, 2009, 31. ISBN 978-80-7231-650-2
  • EMANOVSKÝ, P. Linear programming with Excel. In Proceedings of abstracts and electronic version of reviewed contributions on CD-ROM of XXVII. International Coloquium on the Management of Educational Process,  Brno, 2009, 32. ISBN 978-80-7231-650-2
  • BŘEHOVSKÝ, J., EMANOVSKÝ, P. Induktivní a deduktivní způsob výkladu v učebnicích matematiky SŠ. In. Zbornik zo VII. Nitrianskej matematickej konferencie Acta Mathematica 12. Nitra, 2009. FPV UKF v Nitre. 51-58. ISBN  978-80-8094-614-2
  • EMANOVSKÝ, P. Multicriteria Decision Making with Programme Sanna 2007. In Proceedings of abstracts and electronic version of reviewed contributions on CD-ROM of XXVIII. International Coloquium on the Management of Educational Process,  Brno, 2010, 31. ISBN 978-80-7231-722-6
  • EMANOVSKÝ, P. Operational Analysis with Programme QSB. In Proceedings of  International Conference „Presentation of Mathematics ´10“, Liberec, 2010.
  • EMANOVSKÝ, P. Další možnosti Řešitele. Matematika, fyzika a informatika 20(1), 2010, 50-58. ISSN 1210-1761       
  • EMANOVSKÝ, P.,  BŘEHOVSKÝ, J. On Effectivity of Inductive Methods in Mathematical Education at Secondary School.  Problems of Education in the 21st Century. Vol. 22, Current Research on ICT and Science Education, 2010. 25-32. ISSN 1822-7864
  • ŠTĚPÁNKOVÁ, B., EMANOVSKÝ, P. On Open-ended and Closed-ended Questions in  Mathematical Didactic Tests at Elementary School. Problems of Education in the 21st Century. Vol. 28, Education in a Changed Society, 2011. 114-122. ISSN 1822-7864
  • EMANOVSKÝ, P. K softwarové podpoře studia kvantitativních metod. In Sborník z mezinárodní vědecké konference „Společenská odpovědnost firem – transfer vědeckých poznatků do praxe“. MVŠO Olomouc, 2011. 16-21. ISBN 978-80-87240-67-0
  • BŘEHOVSKÝ, J., EMANOVSKÝ, P., On Usage of Inductive Approach in Mathematical Textbooks at Secondary School.  Problems of Education in the 21st Century. Vol. 31, 2011, 33-44.
  • EMANOVSKÝ, P., ŠTĚPÁNKOVÁ, B. Initial Mathematics Teacher Training at University of Vienna. E-pedagogium [online]. 2012, II. [cit. 2012-10-20], 24-32. ISSN 1213-7499. Dostupné z: http:// www.upol.cz/fakulty/pdf/e-pedagogium.

  •  ŠTĚPÁNKOVÁ, B., EMANOVSKÝ, P. Jak souvisí schopnost vyjadřování s trávením volného času dětí? Jazyk-literatura-komunikace[online]. 2012 č. 2. [cit. 2012-12-10], ISSN 1805-689X. Dostupné z http://www.jazyk-literatura-komunikace.cz

  •  EMANOVSKÝ, P. Úvod do studia matematiky. Přírodovědecká fakulta UP Olomouc, 2012. ISBN 978-80-244-2992-2.

  • EMANOVSKÝ, P., ŠTĚPÁNKOVÁ, B. Some Experience with Initial Mathematics Teacher Training from Uppsala University. In Proceedings of abstracts and electronic version of reviewed contributions on CD-ROM of XXX. International Coloquium on the Management of Educational Process. Brno, 2012, 27. ISBN 978-80-7231-865-0.

  • EMANOVSKÝ, P., ŠTĚPÁNKOVÁ, B. Insights into Innovation of Initial Science Teachers Training. Problems of Education in the 21st Century. Vol. 45, Scientific Methodical Center „Scientia Educologica“, Lithuania, 2012, 10-18. ISSN 1822-7864

  • EMANOVSKÝ, P., ŠTĚPÁNKOVÁ, B. On Some Experience with an Innovation of Initial Mathematics Teacher Training and its Evaluation. In Proceedings of 6th Annual International Conference on Mathematics, Statistics, and Mathematics Education. Athens, Greece, 2012, 50. ISBN: 978-960-9549-93-6.

  • EMANOVSKÝ, P., ŠTĚPÁNKOVÁ, B.Evaluation as a Means of Improving Science Teacher Training. In Proceedings of London International Conference on Education. London, Great Britain, 2012, 64 – 67. ISBN 978-1-908320-11-7.

  • EMANOVSKÝ, P., ŠTĚPÁNKOVÁ, B.Is the Project-based Learning a Means of Integration of Isolates into Class? Advances in Education Research. Melbourne, Australia, 2013, vol. 13, pp. 194 200, ISSN 2160-1070.

  • EMANOVSKÝ, P., ŠTĚPÁNKOVÁ, B.Can Modern Teaching Methods Improve Relationships of Pupils in the Class? In Proceeding of Conference of International Journal of Arts and Sciences, Las Vegas, USA, ISSN 1943-6114.

  • EMANOVSKÝ, P. Zkušenosti s projektem “Profesní příprava učitelů přírodovědných oborů pro uplatnění v konkurenčním prostředí”. In Sborník materialů z vědecké conference s mezinárodní účastí “Profesní příprava učitelů přírodovědných oborů”. Olomouc: VUP, 2013, 32-36. ISBN 978-80-244-3449-0.

  • EMANOVSKÝ, P., ŠTĚPÁNKOVÁ, B. On the Issue of Open-ended and Closed-ended Questions in Mathematical Didactic Tests. In Proceedings of abstracts and electronic version of reviewed contributions on CD-ROM of XXXI. International Coloquium on the Management of Educational Process. Brno, 2013, 24. ISBN 978-80-7231-923-7.

  • ŠTĚPÁNKOVÁ, B.,EMANOVSKÝ, P., On Integration of Isolated Pupils into the Class Using Modern Teaching Methods. E-pedagogium. 2013, II. 7-17. ISSN 1213-7758.

  • EMANOVSKÝ, P., ŠTĚPÁNKOVÁ, On Innovation of Science Teacher Training and its Evaluation, Literacy Information and Computer Education Journal (LICEJ), Vol. 4, Issue 2, 2013, 1036-1041. ISSN 2040 2589.

  • EMANOVSKÝ, P., ŠTĚPÁNKOVÁ, B.Kinds of Test Items and Their Effect on Students Success in Didactic Tests. In Proceeding of Conference of International Journal of Arts and Sciences, Toronto, Canada, 2013.

  • EMANOVSKÝ, P., ŠTĚPÁNKOVÁ, B.On Some Aspects of Internet Use in Mathematical Education of Elementary School Pupils. In Proceeding of International Conference on Education, Psychology and Society. Bangkok, Thailand, 2013, 31-36.ISSN 2308-1678.

  • EMANOVSKÝ, P., KÜHR, J. Pseudo-BCI-algebras. to appear.

  • EMANOVSKÝ, P. Úvod do metodologie pedagogického výzkumu. Přírodovědecká fakulta UP Olomouc, 2013. ISBN 978-80-244-2992-2.

  • EMANOVSKÝ, P.Non-traditional Teaching Methods and Their Effect on Sociometric Structure in the Class. US-China Education Review A,Vol. 3, No. 12, 2013, 924-930. ISSN 2161-623X.

  • EMANOVSKÝ, P. On the Issue of Internet and Traditional Information Sources in Mathematics Education. In Proceedings of abstracts and electronic version of reviewed contributions on CD-ROM of XXXII. International Coloquium on the Management of Educational Process. Brno, 2014, 21. ISBN 978-80-7231-958-9.

  • EMANOVSKÝ, P. On the Issue of Internet and Traditional Information Sources in Mathematics Education. In Proceedings of XXXII. International Coloquium on the Management of Educational Process. Brno, 2014, 45-54. ISBN 978-80-7231-957-2.


Katedra algebry a geometrie, 17. listopadu 12, 779 00 Olomouc
Kudy k nám | Tel.:+420 585 634 651, E-mail: silvie.zatloukalova@upol.cz
tvorba webu Winternet