• Projekt operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost
  • Registrační číslo: CZ.1.07/2.2.00/18.0013
  • Doba řešení: březen 2011 - únor 2014
Rozšíření akreditace učitelství matematiky a učitelství deskriptivní geometrie
na PřF UP v Olomouci o formu kombinovanou

Klíčové aktivity projektu


2. Vytvoření studijních opor


Popis:

Tato fáze realizace řešení projektu zahrnuje vytvoření studijních opor pro oba studijní obory a oba studijní programy tak, aby byly ve všech předmětech vyučovaných distančně zajištěny učebními oporami. Opory budou vytvářeny tak, aby již při podání žádosti o akreditaci byly hotovy alespoň pro třetinu teoretických předmětů při podávání žádosti a aby byl zcela zabezpečen minimálně první semestr studia. Vytvářené opory budou průběžně ověřovány v rámci probíhající výuky v prezenční formě.

V rámci této KA bude inovována činnost Didaktického semináře, který je určen pedagogickým pracovníkům, kteří působí v učitelských studijních programech. Bude se konat 2x za semestr a budou na něm vystupovat jak pozvaní odborníci na klíčové aktivity, tak řešitelé projektu se zadanými tématy ( vysokoškolská pedagogika, e-learningová výuka, tvorba studijních opor, zahraniční zkušenosti aj.). Seminář bude též sloužit k diskuzím o aktivitách souvisejících s řešením projektu. Rovněž bude uspořádán aspoň jeden workshop zaměřený na rozvoj klíčových kompetencí řešitelů a na prezentaci výsledků projektu.


Výstupy:

Vydání studijních opor pro oba studijní programy a obory, na jejichž kombinovanou formu bude žádost o akreditaci podávána, a to v množství a kvalitě odpovídající požadavkům stanoveným pro akreditaci kombinované formy studia. Evaluace studijních opor dotazníkovým šetřením na skupině prezenčních studentů.

  • Administrátor: Doc. RNDr. Lukáš Rachůnek, Ph.D.
  • Katedra algebry a geometrie, PřF UP Olomouc, 17. listopadu 12, 771 46 Olomouc